شناسه : 33836
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان تهران در پی انتصاب آقای دکتر اشکان پیرزاده

در پی انتصاب حقوق دان فرهیخته جناب آقای دکتر اشکان پیرزاده بعنوان دستیار ارشد نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، رئیس بسیج حقوق دانان استان تهران پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ در پی انتصاب حقوق دان فرهیخته جناب آقای دکتر اشکان پیرزاده بعنوان دستیار ارشد نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، رئیس بسیج حقوق دانان استان تهران پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمودند. 


حقوقدان فرهیخته جناب آقای اشکان پیرزاده 
دستیار ارشد محترم نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان 
سلام علیکم؛ 
بی تردید یکی از مهمترین لوازم دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی و نیل به تمدن نوین اسلامی حضور نسل جوان مؤمن، انقلابی و صاحب دانش و تخصص در صحنه است. به تصریح مقتدای انقلاب اسلامی ایران این نسل روز به روز بیشتر می‌شوند و چاره برون رفت از مشکلات مدیریتی در کشور توجه به نخبگان و جوانان است. 
اهتمام جناب آقای کاظمی قمی نماینده محترم ویژه رئیس جمهور، و توجه این دیپلمات ارشد و انقلابی در انتصاب افراد انقلابی و صاحب تخصص موجبات خوشحالی جامعه حقوقی و دانشگاهی انقلابی کشور گشته است و از آنجایی که جنابعالی از حقوق دانان نخبه کشور همراه با سوابق درخشان در حوزه بین المللی هستید؛ لازم دانسته مراتب تبریک جامعه بسیج حقوق دانان را خدمت شما اعلام نموده و برای جنابعالی پیروزی و موفقیت در پیشبرد وظایف محوله را از خداوند متعال مسئلت نمایم. 
بسیج حقوق دانان اعلام آمادگی می نماید در حوزه های تخصصی و مأموریت خود تمام ظرفیت خود را برای همکاری و کمک، با آن نهاد محترم بسیج نماید.

رئیس بسیج حقوق دانان استان تهران سرهنگ پاسدار مهدی خرسند

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.