شناسه : 33589
نویسنده : استان کردستان
عکس

آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عید سعید مبعث در دادگستری استان کردستان برگزار شد

فلسفه بعثت حضرت محمد مصطفی(ص) را اجرای عدالت و اخلاق نیک انسانی و زدودن ظلم و ستم در جامعه است .

با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان ، معاون حل اختلاف استان ،قضات و کارکنان دادگستری مرکز استان ، آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عید سعید مبعث در اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان ، در این مراسم ماموستا محمد امین راستی مستشار شعبه هفتم دادگاه تجدیدنظر استان سخنران بود که ضمن تبریک این ایام مبارک ،فلسفه بعثت حضرت محمد مصطفی(ص) را اجرای عدالت و اخلاق نیک انسانی و زدودن ظلم و ستم در جامعه دانست .

 وی رسالت پیامبر اکرم (ص) را نفی تمامی خدایان دروغین و ساختگی در دوران جاهلیت ذکر کرد و افزود :وظیفه ما مسلمانان پیروی و تبعیت از سیره رسول الله و ائمه اطهار سلام الله علیهم است. 

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده و ما باید قدردان این خدمات باشیم و وظیفه مسئولین این است که بوسیله جهاد تبیین ،اقدامات،خدمات و دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح کنند. 

ماموستا راستی افزود : شرکت در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی می شود و همگان موظف هستیم تا با شرکت در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم. همچنین در این مراسم گروه دف نوازی نالی به اجرای دف نوازی و مدیحه سرایی پرداختند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.