شناسه : 31036
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

دفاع مددجوی زندان رجایی شهر از رساله دکترا در زندان

مدیر زندان رجایی شهر با اعلام این خبر افزود: ۱۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقاطع کارشناسی رشته حسابداری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین الملل در حال ادامه تحصیل هستند.

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ یکی از مددجویان زندان رجایی شهر که دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است، امروز در زندان رجایی‌شهر و در حضور اساتید راهنما، مشاور و سه نفر به عنوان داور، به دفاع از رساله دکترای خود پرداخت.

گفتنی است؛ این مددجو دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین الملل، کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه ریزی از دانشگاه تهران است که چاپ دو جلد کتاب درخصوص عدالت و سیاست گذاری اجتماعی و همچنین ۴ مقاله از دستاورد‌های علمی او محسوب می‌شود.

به گفته عزیزی، مدیر زندان رجایی‌شهر؛ تمامی منابع مورد نیاز جهت تنظیم رساله دکترا با همکاری و مساعدت واحد فرهنگی در اختیار مددجو قرار گرفته است.

در این رابطه لازم به ذکر است که در حال حاضر با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز، امکان تحصیل در ایام تحمل حبس برای تمامی مددجویان علاقه‌مند به تحصیل توسط واحد‌های ذیربط فراهم شده است.

هم اکنون تعداد ۱۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقاطع کارشناسی رشته حسابداری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین الملل در حال ادامه تحصیل هستند.

انتهای پیام/ خبرگزاری صدا و سیما

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.