شناسه : 30457
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

بازدید مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور از خبرگزاری تسنیم

سهراب انبارکی در این بازدید به تشریح و تبیین برنامه های این سازمان در ایام مبارک هفته بسیج پرداخت .

 

Image
1

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ سهراب انبارکی روز دوشنبه به بازدید از خبرگزاری تسنیم پرداخت.

مسئول بسیج حقوق دانان کشورضمن بازدید از این خبرگزاری وزین به تبیین برنامه های این سازمان در هفته بسیج پرداخت .

ایشان اضافه کرد که افتتاحیه برنامه های این سازمان از تاریخ 28 دیماه 1401 با شعار تحول و کارآمدی، رزمایش جهاد گران فاطمی دراستان البرز و همچنین بطور همزمان اولین نشست شورای تببین و اطلاع رسانی با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی مراکز حقوقی و قضایی در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) و برپایی نمایشگاهی از فعالیت های تخصصی این سازمان از جمله ارائه مشاوره و معاضدت حقوقی صلواتی ، گزارش عملکرد آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و عمد سبک ( طرح احرار)، گزارش تصویری و آماری کمک به رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال، گزارش تداوم اجرای جهاد تبیین و روشنگری، گزارش تداوم آموزش همگانی حقوقی در مساجد مصلی ها ، بقاع متبرکه و مدارس ( طرح هر مسجد یک حقوق دان)، گرارش از حضور و خدمت رسانی در زندان های سراسر کشور، گزارش از تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های زندانیان نیازمند و ... شروع خواهد شد.

وی افزود در روز دوم هفته مبارک بسیج با شعار حمایت از تولید این سازمان یک نشست با هیئت های اندیشه ورز ملی و استانی با موضوع رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال برگزار خواهد کرد .

وی اعلام کرد برنامه اصلی سازمان در روز شنبه 5 آذر 1401 باشعار محوری خدمت مومنانه و برگزاری مراسم آزاد سازی 1000 زندانی جرائم غیرعمد و عمد سبک و تجلیل از خیرین درمجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /   

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.