شناسه : 30201
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس
بیانیه

بیانیه جمعی از حقوق دانان انقلابی در خصوص محکومیت برخی از عناصرساختار شکن گروههای مرجع اجتماعی( سلبریتی) در وقایع اخیر

سازمان بسیج حقوق دانان در پی فتنه اخیر بیانیه ای در خصوص محکومیت برخی از عناصر ساختار شکن گروههای مرجع اجتماعی صادر نمود.

                                                                        

Image
1

                                               بسم اله الرحمن الرحیم

بر اصحاب بصیرت پوشیده نیست که موج اغتشاشاتی که در اواخر شهریور ۱۴٠۱ به بهانه  مرگ مرحومه مهسا امینی و با عنوان اعتراض به گشت ارشاد به راه افتاد، به واقع یک حرکت براندازانه  از پیش طراحی شده بود که توسط سرویس های اطلاعاتی دشمنان غربی- عبری- عربی برنامه ریزی شده بود و با هدایت مستقیم رسانه های مغرض کنترل و اداره می شد.

اما در این میان نقش عناصری از سیاستمداران باسابقه و نیز گروههای مرجع اجتماعی (سلبریتی ها) سرشناس و تجزیه طلب در پیاده کردن این طرح خائنانه و تحریک نوجوانان و جوانان به حضور در خیابان و رفتارهای مخل امنیت و نظم جامعه و ایجاد خسارت به اموال عمومی و خصوصی در خور تامل جدیست.

یادآور می شویم که گروههای مرجع اجتماعی در همه جای دنیا چهره های مشهور و جذابی هستند که به مدد رسانه ها معرفی و معروف می شوند و مشخصا در خدمت ترویج و تبلیغ ارزش های فرهنگی جامعه خود و مصالح سیاسی نظام حاکم بر کشورشان هستند. در کمتر جایی از کره خاکی می توان سلبریتی هایی همچون سلبریتی های وطنی یافت که از رهگذر حضور و فعالیت در عرصه های هنر،  ورزش و...  و با کمک رسانه های کشور به اعتبار،  شهرت و ثروت  دست یافته اند،  اما در عین حال با ارزش های فرهنگی جامعه خود سر ناسازگاری دارند و مستقیم و علنی پشت پا به منافع مردم و مصالح ملی می زنند و عملا در میدان جنگ با ایران و ایرانی همصدا و همراه با دشمن کشور می شوند.

متاسفانه در جریان این اغتشاشات شاهد بودیم که فضای مجازی بعنوان عامل اصلی تحریک، فراخوان به تجمع و تخریب و خشونت، عرصه جولان سلبریتی ها برای هدایت و رهبری اغتشاش ها بود.

چنین نقش و کارکرد فاجعه باری از بعضی سلبریتی ها و گروههای تجزیه طلب در روزهای اخیر جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که دوره مماشات و مدارای جمهوری اسلامی با این جماعت بی ریشه و ناسپاس بسر امده است و مطالبه مردم و مخصوصا خانواده شهدای وقایع اخیر،  ان است که قوه قضائیه در ارتباط با این عناصر برخورد قاطع و مناسب را در دستور کار جدی و فوری خود قرار دهد و آنها را ملزم به جبران خسارت هایی نماید که به اموال عمومی و  خصوصی وارد شده  است.

بعلاوه  از دستگاه های فرهنگی و فرهنگساز مخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و نیز صدا و سیما انتظار می رود که عرصه فرهنگ، هنر و ورزش را از این گونه سلبریتی ها  پاکسازی کنند و بیش از این مجال و جواز حضور و فعالیت را برای کسانی که به مصالح کشور و منافع مردم خود پشت کرده اند و در زمین دشمنان ملت شریف ایران بازی می کنند،  فراهم نکنند.

از یاد نبریم که انقلاب و نظام اسلامی امانت ارزشمند امام راحل(ره ) و حاصل مجاهدت و ایثار خیل شهیدان و ایثارگران پاکباز و از جان گذشته  است که با همه توان شان پرچم ایران اسلامی را در اهتزاز نگه داشتند،  و رسالت حفظ و پاسداری از این انقلاب و نظام اسلامی به زعامت امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر دوش یکایک ماست و ما در حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تا آخر ایستاده ایم.  ان شاءالله

سازمان بسیج حقوق دانان کشور

https://basijnews.ir/fa/news/9460241/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.