شناسه : 30181
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس
سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار کرد

نشست تخصصی بررسی حقوقی نقش گروههای مرجع اجتماعی (سلبریتی ها) در اغتشاشات اخیر با حضور جمعی از نخبگان حقوقی و قضایی کشور

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور ضمن اشاره به نآرامی های اخیر و تبیین نقش گروههای مرجع اجتماعی (سلبریتی ها) و برخی عناصر فریب خورده داخلی در تحریک قشر جوان جامعه و تبدیل اعتراض های اجتماعی به یک چالش امنیتی گسترده، خواستار نقش آفرینی و اقدام به هنگام حقوق دانان انقلابی در دفاع از انقلاب و نظام شد

Image
1

 به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ نشست تخصصی بررسی حقوقی نقش گروههای مرجع اجتماعی (سلبریتی ها) در اغتشاشات اخیر با حضور جمعی از نخبگان حقوقی و قضایی کشور در تاریخ 06/07/1401 در سازمان بسیج حقوق دانان برگزار گردید.

در این نشست دکتر سهراب انبارکی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور ضمن اشاره به نآرامی های اخیر و تبیین نقش سلبریتی ها و برخی عناصر فریب خورده داخلی در تحریک قشر جوان جامعه و تبدیل اعتراض های اجتماعی به یک چالش امنیتی گسترده، خواستار نقش آفرینی و اقدام به هنگام حقوق دانان انقلابی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و مطالبه گری در راستای برخورد قاطع با اغتشاشگران و پشتیبانان وحامیان آنان شد

Image
1

 

 شرکت کنندگان در این نشست نیز با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه و پیگیری حقوقی و قضایی محکومیت عوامل و مسببان و محرکین ناآرامی­ها و اغتشاشات اخیر، موارد زیر را جهت بررسی درکارگروه های موضوعی ارائه نمودندکه اهم این موارد بدین شرح می باشد:

1-استفاده از ظرفیت های قانونی موجود و مطالبه گری برای برخورد قاطع با اغتشاشگران و حامیان و پشتیبانان آنان(داخلی و خارجی)صورت گیرد.

2-خلا های قانونی در جهت تدوین قوانین مورد نیازاحصاء شود.

3-آسیب شناسی ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر و ضرورت پیش بینی و برآورد تهدیدات و آسیب های احتمالی آینده و در نظرگرفتن تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از وقوع وقایع اجتماعی و امنیتیدر دستور کار قرار گیرد.

4-نهضت آگاهسازی حقوقی در جامعه و تبیین التزام و وفاداری به قانون اساسی (علی خصوص در سطح گروه های مرجع و قشر جوان)استمرار یابد.

5-حمایت از مجریان و ضابطان قانوندر جامعه نهادینه شود.

6-هماهنگی هرچه بیشتر در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی برای آگاهسازی عمومی و افزایش هوشیاری مردم برای مقابله با توطئه های دشمنان ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد.

7-استفاده از حقوق دانان انقلابی در رسانه ملی و سایر رسانه ها برای بررسی ابعاد حقوقی فتنه اخیرمورد اهتمام قرار گیرد.

Image
1
Image
1

 

Image
1
Image
1

 

Image
1

  در پایان مقرر گردید مقدمات برگزاری همایشی در این خصوص تحت عنوان نقش گروههای مرجع اجتماعی (سلبریتی ها) و فضای مجازی توسط بسیج رسانه، بسیج ورزشکاران، بسیج هنرمندان، روابط عمومی بسیج با محوریت سازمان بسیج حقوق دانان صورت گیرد.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.