شناسه : 29715
نویسنده : * *
عکس
پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم»

از ابتدای ماه محرم سال‌جاری رهایی ۱۲ محکوم از قصاص نفس در دهه اول محرم

دبیر ستاد ملی صبر، گفت: با راه اندازی «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» از ابتدای ماه محرم ۱۲ محکوم به قصاص با همت ستاد صبر برخی از استان‌ها و جلب رضایت اولیای دم به زندگی بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ ابوالفضل محبی در رابطه با راه اندازی «پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم»، اظهارکرد: ستاد ملی صبر در راستای ایجاد صلح و سازش همزمان با فرا رسیدن ماه پر برکت محرم، اقدام به برگزاری «پویش به عشق حسین (ع ) می‌بخشم» با همکاری ستادهای صبر استانی کرده است و برای مشارکت هر چه بیشتر مردم اطلاع رسانی گسترده ای از طریق «آگهی نماهای شهری(بیلبورد‌)، مترو، اتوبوسرانی و فضای مجازی» انجام داده است.

وی افزود: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران معرفی پویش توسط « ۱۹۵ مانیتور و پنجاه بنر» در ایستگاه‌های پرتردد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و ۲ هزار دستگاه اتوبوس انجام شده و همچنین از طریق سازمان زیباسازی شهر تهران در سطح شهر نسبت به اکران پوستر اقدام شده است.

دبیر ستاد ملی صبر از واعظان و مداحان اهل بیت درخواست کرد تا در جهت توسعه فرهنگ صلح وسازش بین مردم در سخنرانی های خود درباره ارزش گذشت و عفو و آثار مثبت دنیوی و اخروی آن صحبت و تبلیغ کنند.

محبی همچنین با اشاره به راه اندازی «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» از ابتدای ماه محرم سال‌جاری، افزود: رهایی ۱۲ محکوم از قصاص نفس در دهه اول محرم نشان از اعتقادات مردم به ائمه اطهار و تاثیر پذیری آنان از سیره این بزرگواران است.

وی تصریح کرد: این میزان رهایی از قصاص نفس در نتیجه جلب رضایت و گذشت اولیای دم با همت و تلاش جهادی اعضا ستاد ملی صبر در سراسر کشور موجب آزادی ۳ محکوم به قصاص در استان خوزستان، ۲ محکوم در استان فارس، یک محکوم در استان اردبیل، یک محکوم در استان ایلام، یک محکوم در استان کرمان، یک محکوم در استان گلستان، یک محکوم در استان کرمانشاه، یک محکوم در استان مرکزی و یک محکوم در استان اهواز شده است.

بیشتر بخوانید:

رهایی ۶۷۸ محکوم از قصاص نفس در یک‌سال گذشته با همت ستاد ملی صبر

انتهای پیام/خبرگزاری میزان

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.