شناسه : 29645
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس
روحیه بسیجی مردم ایران در کنار قدرت دفاعی کشور مهم ترین عامل برای بازدارندگی در برابر دشمنان است.

نشست تخصصی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور با مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور: امیدواریم به زودی با حمایت وزیر محترم دفاع کانون و هیأت اندیشه‌ورز حقوق دانان در مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع ایجاد و شروع به فعالیت بکند.

Image
1

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ نشست تخصصی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور با فرمانده بسیج وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این نشست مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور اظهار داشت: امیدواریم به زودی با حمایت وزیر محترم دفاع کانون و هیأت اندیشه‌ورز حقوق دانان در مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع ایجاد و شروع به فعالیت بکند.

Image
1

ایشان با بر شمردن سه مرحله ایجاد، تثبیت و نهادینه سازی و بهره وری، بهره برداری و توسعه به بیان ضرورت های تشکیل کانون بسیج حقوقدانان پرداخت و همچنین به تبیین راهکارهای نیل به “بسیج منسجم حقوق دانان سراسر کشور” اشاره نموده و علم نافع و کارآمد، تجربه مرتبط، منطق، روحیه و روش بسیجی و گسترش فرهنگ بسیجی را ابزارهای موثر برای تحقق اهداف کانون معرفی کرد.

در این جلسه بسیجی «محمد کوهی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع بسیج با اشاره به ماهیت و ویژگی خاص بسیج گفت: با هیچ معیار و مقیاسی در جوامع و نظام‌های نوین جهانی قابل ارزیابی نیست؛ بسیج نهادی است با کارویژه‌های گسترده در راستای پاسخ به نیاز‌های اساسی و حیاتی جامعه که در این راستا با دیگر ارکان نظام، چنان هماهنگی و پیوندی دارد که انفصال آن جز با تهی شدن نظام از صفت اسلامی خود، قابل تصور نیست.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع در این جلسه اظهار داشت: روحیه بسیجی مردم ایران در کنار قدرت دفاعی کشور مهم ترین عامل برای بازدارندگی در برابر دشمنان است.

Image
1

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع با بیان اینکه کار بسیج کار انقلاب است گفت: کار انقلاب نباید بر زمین یا عقب بماند و باید یک کارگروهی با حضور دو مجموعه مرکز مقاومت بسیج وزارت دفاع و سازمان بسیج حقوقدانان کشور سریعا شکل بگیرد و در پی آن به یک تفاهم نامه ای برسیم.

وی افزود: بسیج حقوقدانان ظرفیت خوبی برای کمک به دسترسی آسان و ارزان آحاد کارکنان خدوم و شریف نیروهای مسلح به متخصصان حوزه حقوق است تا با مشورت از خبرگان این بخش، کمتر گرفتار برخی مسائل شوند.

Image
1
Image
1

 

Image
1

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.