شناسه : 27304
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

دادستان کل کشور به ارمنستان سفر کرد

دادستان کل کشور گفت: سیاست کلی نظام تقویت روابط با کشورهای همسایه است و ارمنستان همواره‌ همسایه‌ای خوب برای ایران بوده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور روز سه‌شنبه بیستم مهرماه در صدر هیئتی از مسئولان قوه قضاییه، با استقبال سفیر کشورمان در ایروان و معاون دادستان جمهوری ارمنستان وارد ایروان شد.

دادستان کل کشور در بدو ورود به ایروان با اشاره به روابط دوستانه و حسن همجواری دو کشور اظهار کرد: سیاست کلی نظام تقویت روابط با کشورهای همسایه است و ارمنستان همواره‌ همسایه‌ای خوب برای ایران بوده است.

وی اظهار کرد: دو کشور در حوزه قضایی روابط و همکاری نزدیکی دارند و در این سفر که به دعوت آقای داوتیان دادستان کل جمهوری ارمنستان انجام می‌شود، راه‌های ارتقاء روابط به‌ویژه در حوزه قضایی و حقوقی پیگیری خواهد شد؛ همچنین وضعیت آلودگی رود ارس از جمله نگرانی‌های ما بوده است که در این سفر آخرین تحولات و نتایج اقدامات طرف ارمنی برای رفع این نگرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دادستان کل کشور در سفر سه روزه به ارمنستان با آقای پاشینیان نخست وزیر و تعداد دیگری از مقامات ارشد از جمله رئیس مجلس و وزیر دادگستری ارمنستان دیدار و درباره موضوعات مختلف از همکاری‌های قضایی و حقوقی، اجرای توافقات دوجانبه پیشین، همکاری در مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر و همچنین پیگیری وضعیت زندانیان ایرانی در ارمنستان رایزنی خواهد کرد.

انتهای پیام/ فارس

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.