شناسه : 27144
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس
سردار سلامی:

برای دستیابی به فناوری‌های جدید منتظر کسی نمی‌مانیم/مرزهای فناوری مدرن را پشت سر گذاشته‌ایم

فرمانده کل سپاه گفت:‌ ما یادگرفتیم دشمن راه غلبه بر خود را به ما یاد نمی‌دهد لذا حل تمام مشکلات در درون باورهای ما است و این یک فرهنگ و اعتقاد است.

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم رونمایی از تجهیزات  راهبردی چک و خنثی سازی بمب سپاه طی سخنانی اظهار داشت: این تاریخ چهل و چند ساله انقلاب درس‌های بزرگ و جاودانه ای را به همه ما آموخته است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما از میان این فرازهای سخت و بحرانهای بزرگ، به واقعیت های ارزشمندی دست یافته ایم. این حوادث به ما یاد داده است هر موفقیتی در میدان محصول یک همت بلند و یک اراده مستحکم و یک ایمان قوی در ذهن جامعه ما است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: هر بن بستی در عالم واقعیت محصول یک بن بست ذهنی در درون انسانها و جوامع است. ما در میان این مشکلات و فشارها اگر تسلیم می شدیم واقعا نمی توانستیم و مجبور می شدیم تسلیم آرده دشمن شده و در نقشه ذهنی او‌عمل کنیم.

وی گفت:  امامان بزرگ انقلاب ما به ما توانستن و همت و اعتماد به نفس را یاد دادند و ما به برکت شهیدان دوران پرشکوه انقلابمان از پیروزی انقلاب با عظمت تا امروز نتایج درس‌های انقلاب را دیدیم و فهمیدیم می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

سردار سلامی عنوان کرد: ما ثابت کردیم از فراز مشکلات و اراده های دشمن و نقشه های شوم و خطرناک او عبور می کنیم و خود به نیازها پاسخ می دهیم. ما هرگاه به ایمان ‌و ظرفیت های درونی جامعه تکیه کنیم می توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم. ما به برکت همین همت های بلند توانسته ایم بسیاری از مرزهای فناوری مدرن را پشت سر بگذاریم و بسیاری از قله تا را فتح کنیم. دشمن تلاش می کرد تا با اعمال فشار خط نیاز و فشار را منطبق کند و برای ما نقشه تسلیم را ترسیم می کرد.

وی عنوان کرد: دشمن ما را تحریم اقتصادی و علمی کرد تا از ترس عقب ماندگی به او پناه ببریم. اما ملت ایران خدا را انتخاب کرد و هرگز برای عبور از مخاطراتی که خلق می‌شد به دشمن پناه نبرد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: آرزوی ما این بوده است که عرصه های مردن فناوری را فتح کنیم و فاصله بین نیاز و فناوری را کشف کنیم و این یک استراتژی مسلط ما است. نمونه این سخن رونمایی از فناوری های پیچیده ای است که در عرصه های مختلف شاهد آن هستیم. آنچه که ما امروز می بینیم محصول یک دهه مجاهدت فشرده و متراکم علمی جوانان بلند همت این مرز و بوم است که ما را صاحب فناوری‌های پیشرفته کرده است. ما کمتر در عرصه مهندسی و تخریب و انفجارات شاهد دستاوردی بودیم اما به ناگاه جرقه یک خودکفایی و میل به شکوه در این عرصه در ذهن دانشمندان زده شد.

سردار سلامی ادامه داد: ما یادگرفتیم دشمن راه غلبه بر خود را به ما یاد نمی‌دهد لذا حل تمام مشکلات در درون باورهای ما است و این یک فرهنگ و اعتقاد است. دشمن هرگز فناوری‌ها جدید را  به کسی نمی‌دهد اما ما منتظر دشمن نمی‌مانیم.

وی در پایان گفت: هیچ گامی نیست که انسان بدون شکل دادن آن در ذهنش نتواند بردارد و اسلام ذهن ها را برای پیمودن قله های رفیع آماده می کند.

انتهای پیام/ تسنیم

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.