شناسه : 26845
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز نوبت دهی اینترنتی برای ملاقات تصویری خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: از امروز خانواده‌های زندانیان می‌توانند برای ملاقات تصویری، درخواست خود را اینترنتی ثبت کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: به علت شیوع کرونا، ملاقات‌های حضوری کمتر شده است و برای همین بستر برای دیدار تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان را فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: از امروز خانواده‌های مددجویان می‌توانند به نشانی اینترنتی meeting.adliran.ir مراجعه و روز، ساعت، نام مددجو و نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی به محل زندگی خود را تعیین و ثبت کنند.

آسیابی عنوان کرد: پس از ثبت درخواست، پیامک تایید برای خانواده‌ها فرستاده می‌شود و افراد می‌توانند در زمانی که خودشان تعیین کرده اند با مددجویان تصویری دیدار کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حفظ حریم خصوصی خانواده ها، در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، اتاقک مخصوص ملاقات تدارک دیده شده است تا افراد در فضای امن و آرام با مددجو دیدار و گفتگو کنند.

وی گفت: ملاقات الکترونیکی در بستر امن سامانه‌های قوه قضاییه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود.

آسیابی در پایان اظهار کرد: ۳۴ دفتر خدمات قضایی الکترونیک در استان گلستان فعال است که تاکنون دفاتر گرگان، بندرگز، کلاله، آزادشهر و مراوه تپه بستر برای ملاقات تصویری مددجویان و خانواده هایشان را فراهم کرده اند و دفاتر سایر شهر‌ها هم به تدریج تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام/میزان

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.