شناسه : 26405
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

تل‌آویو زیر باران موشک‌های مقاومت/ شلیک ۱۵ راکت به سمت «دیمونا»

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه، بیش از ۱۱۰ راکت و موشک به سمت بئر السبع و تل آویو و دیمونا و فرودگاه بن گورین شلیک کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ به دنبال حمله صهیونیست‌ها به برج‌های مسکونی در غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر حملات موشکی و راکتی به تل‌آویو و دیگر اراضی اشغالی را از سر گرفتند.

گردان‌های القسام اعلام کرد که لحظاتی قبل 15 راکت به سمت «دیمونا» که تاسیسات هسته‌ای اصلی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد،  شلیک کرده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد که با 110 موشک، بئر السبع و تل‌آویو و فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام تأکید کرد که در پاسخ به بمباران برج‌های مسکونی در غزه، 110 موشک و راکت دیگر به سمت تل آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین شلیک کرده است.

ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس اعلام کرد: راس ساعت 5 بامداد امروز با 100 موشک و راکت تل‌آویو و مناطق اطراف آن را هدف قرار دادیم.

خبرنگار نظامی رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد: اهالی اسرائیل در پناهگاه‌ها بسر می‌برند و این بزرگ ترین حمله راکتی است که اسرائیل در تاریخ خود در معرض آن قرار گرفته است.

تحلیلگران اسرائیلی تأکید می کنند که اغلب ساکنان اسرائیل در پناهگاه ها بسر می برند .. آنها  تاکید می‌کنند که این بزرگ ترین حمله موشکی به منطقه میانی در اسرائیل است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از «تومر جلام» شهردار عسقلان اعلام کرد، روزهای سختی را می گذرانیم و 257 موشک به سمت ما شلیک شد. متاسفانه تلفات انسانی نیز داشتیم و بیش از 150 اسرائیلی دچار وحشت شده‌اند که در مراکز بهداشتی تحت درمان قرار دارند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در پی ادامه حملات موشکی از غزه، حالت فوق العاده را در شهرهای اسرائیل تمدید می‌کند.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: اطلاعاتی در مورد ورود هیئت امنیتی مصر به غزه نداریم، برخی طرف‌ها تماس‌هایی برای توقف درگیری‌ها برقرار کرده‌اند.

برهوم تاکید کرد:  رهبران و فرماندهان ما عاشق شهادت هستند، ما هیچ ترسی از رویارویی با دشمن نداریم و تاکنون سه بار با این رژیم وارد جنگ شده‌ایم.

سخنگوی حماس همچنین بر تداوم نبرد با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: آماده نبردی طولانی مدت با دشمن هستیم.

پایان پیام/تسنیم

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.