شناسه : 26234
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس
دیدار مسئول و شورای مرکزی سازمان بسیج حقوق دانان

در راستای راهبرد نظام و شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

مسئول و اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت تبریک سال جدید و اعیاد شعبانبه و همچنین در راستای راهبرد و شعار سال« تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» دیداری با چند مسئول و نهاد حقوقی و قضایی کشور داشتند .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ، مسئول و اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت تبریک سال جدید و اعیاد شعبانبه و همچنین در راستای راهبرد و شعار سال« تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» و همچنین بازیابی راههای تعامل بیشتردر جهت پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، بازدیدی از سازمان ها و نهاد های مرتبط با این سازمان منجمله معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ، دادستان تهران جناب آقای علی القاصی مهر ،  رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور آقای سید اسدالله جولایی ،  معاون حقوقی وزارت اقتصاد و دارایی کشور آقای دکتر هادی قوامی و ... داشت.

در این دیدارها  آقای دکتر انبارکی ضمن معرفی سازمان بسیج حقوق دانان ، به تبیین عملکرد سازمان در سال گذشته در خصوص «نهضت کمک مومنانه» و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین ارائه خدمات حقوقی درقالب طرح «هر مسجد یک حقوق دان» و قرارگاه معاضدت حقوقی بدنبال رهیافتی در زمینه  همکاری و همگرایی بیشتردر راستای راهبرد نظام و منویات مقام معظم رهبری  سازمان بسیج حقوق دانان با این سازمان ها ونهادها پرداخت.

در جلسات مذکور آقایان حجت الاسلام محسنی اژه ای ، القاصی مهر، جولایی و قوامی ضمن تاکید بر نقش اثرگذار حقوق دانان بسیجی در کمک به کارآمدسازی دستگاهها و گسترش عدالت اجتماعی در جامعه ، خواستار نقش آفرینی این سازمان در رفع موانع حقوقی تولید ، تربیت حقوق دان تراز انقلاب اسلامی در بخش های حقوقی و قضایی و کمک به گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه و همچنین ارتقاء آگاهی های حقوقی و قضایی مردم شدند.

Image
1

 

Image
1

 

Image
1

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.