شناسه : 26226
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس
در اولین جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج حقوق دانان مطرح شد

تشکیل قرارگاه تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی در سازمان بسیج حقوق دانان

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ اولین جلسه شورای راهبردی سازمان بسیج حقوق دانان در سال جدید با حضور مسئول و اعضای شورای مرکزی این سازمان و جانشین مسئول بسیج قوه قضائیه و نماینده مسئول بسیج حقوق دانان تهران بزرگ در روز چهارشنبه مورخ 1400/01/18 برگزار گردید.

در این جلسه دکتر انبارکی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد نوروز و شعبان گفت در سال جدید با توجه به راهبرد نظام ومنویات مقام معظم رهبری و در راستای شعار سال که«تولید، پشتیبانی و مانع زدایی » می باشد این سازمان در نظر دارد  قرارگاهی به نام قرارگاه شهید سلیم قنبری که شهید شاخص سال 1400 سازمان می باشد راه اندازی نماید .

مسئول بسیج حقوق دانان گفت : از وظایف این قرارگاه پیگیری «نهضت تبیین و روشنگری» و« کمک مومنانه و خدمت رسانی »  و همچنین راهبرد سازمان در خصوص  انتخابات 1400 می باشد.

وی افزود : راهبرد سازمان در انتخابات، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب  و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد .

انبارگی افزود : برنامه کمک مومنانه در دو بخش آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و ارائه خدمات حقوقی در قالب طرح هر مسجد یک حقوق دانان با جدیت در این قرارگاه پیگیری می گردد.

Image
1

 

Image
1

 

Image
1
Image
1

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.