شناسه : 26027
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
به مناسب سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر

نشست بسیجیان قوه قضائیه و وزارت دادگستری با مسئولین عالی قضایی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ، نشست بسیجیان قوه قضائیه و وزارت دادگستری به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) عصر روز سه شنبه تاریخ 99/12/05  با سخنرانی مسئولین عالی قضایی در ساختمان بلوار کشاورز برگزار گردید .

این نشست با سخنرانی آقای دکتر رحیمی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه،  آقای دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری و حجت الاسلام والمسلمین بابایی مشاور رئیس قوه قضائیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قوه قضائیه و با حضور برخی از  مقامات و مسئولین محترم و جمع کثیری از بسیجیان در ساختمان ستادی قوه برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار گردید پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام والمسلمین بابایی طی سخنانی ضمن عرض تبریک میلاد حضرت علی (ع) احادیثی چند در مقام و منزلت مولای متقیان بیان کردند . ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با بیان حدیثی از پیامبر گرانقدر اسلام (ص) بر عمل به سفارش ایشان که خصلت های مومنین را بر خوشرویی که در ارتباط با خلق خدا خوشرو و متبسم باشد و دیگر آنکه زبان نرم و قلب مهربانی داشته و اهل کینه و نفاق نباشد و آخر اینکه دست باز داشته باشد تأکید نمودند .

در ادامه مراسم آقای دکتر رحیمی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه طی سخنان مبسوطی ضمن عرض تبریک ولادت مولای متقیان (ع) و با قرائت فرازهایی از "کتاب صوت عدالت انسانیه" نوشته دانشمند مسیحی جرجی جرداق بر ضرورت پیروی امروز ما شیعیان و ایرانیان از این نعمت عظیم الهی و تمسک به ولایت مولا (ع) تأکید کردند .

ایشان با بیان آنکه عمل به این سفارش از بسیجیان بیشتر انتظار می رود گفت : امروز برپایه همین تفکر که اساس و بنیاد اندیشه اسلامی و انقلابی است تلاش می کنیم تا هرچه بیشتر به کارکنان دستگاه قضایی خدمت کنیم . در همین راستا پیگیر هستیم با دستور مستقیم حضرت آیت الله رئیسی ریاست معزز قوه قضائیه تا حد توان بتوانیم حقوق کارکنان اداری را افزایش بدهیم .

آقای دکتر رحیمی در بخش دیگری از سخنانشان با بیان آنکه متأسفانه سرانه بودجه قوه قضائیه کم دیده شده است ، فرمودند : تلاش می کنیم تا در برنامه هفتم این مشکل را حل کنیم . همچنین در بخش رفاهی و در بخش مسکن خبرهای خوبی در آینده نزدیک به همکاران بدهیم .

پس از ایشان آقای دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) مطالب ارزشمندی در مدح و منقبت حضرت امیرالمومنین (ع) بیان نمودند . ایشان با بیان آنکه روز

ولادت حضرت امیر (ع) در حقیقت روز قوه قضائیه است چرا که دادستان واقعی حضرت علی (ع) است گفتند این مسئولیت بزرگ بر دوش ما سنگینی می کند . امروز هم قضات عزیز و هم کارمندان گرانقدر ما تلاش کند با رویی خوش و رأفت اسلامی با مراجعین به محاکم ، خانواده های زندانیان و حتی با محکومین برخورد کنند . این عملی است که موجب اشاعه وحدت در جامعه اسلامی و زندگی بر مکتب اسلامی و الهی می شود .

Image
بسیج حقوق دانان - قوه قضائیه

 

Image
بسیج حقوق دانان - قوه قضائیه

 

Image
بسیج حقوق دانان - قوه قضائیه

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.