شناسه : 26026
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
در راستای هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با قوه قضائیه

دیدار مسئول بسیج حقوق دانان کشور با رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشوربا حجت‌الاسلام والمسلمین سید توحید عاملی، رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه و همچنین با دکتر سید محمد صاحبکار، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ دکتر سهراب انبارکی، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور، روز سه شنبه مورخ  99/12/05 به همراه تعدادی از معاونین سازمان مرکزی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید توحید عاملی، رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه و همچنین با دکتر سید محمد صاحبکار، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه دیدار نمود.

در این برنامه، رؤسای دو‌مجموعه، ضمن بررسی مسائل و زمینه های همکاری و فعالیت های مشترک، در رابطه با موضوع برگزاری یادواره های استانی و کنگره کشوری شهدای حقوق دان در سال ۱۴۰۰ گفتگو نمودند.

حجت‌الاسلام عاملی در این دیدار، ضمن تشریح اقدامات انجام شده  از زمان انتصاب خود در حوزه مسائل فرهنگی قوه قضائیه،از پیشنهاد همکاری سازمان بسیج حقوق دانان استقبال نموده و آمادگی مجموعه امور فرهنگی قوه را برای هرگونه همکاری و اجرای برنامه های مشترک با بسیج حقوق دانان در سطح رده های استانی و سازمان مرکزی، اعلام داشت.

Image
انبارکی بسیج حقوق دانان

در ادامه  این بازدید مسئول سازمان بسیج حقوق دانان  با دکتر سید محمد صاحبکار، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضائیه نیز دیدار کرد.

در این برنامه، رؤسای دو‌مجموعه، در رابطه با موضوع طرح تحول قضایی و نحوه نقش آفرینی بسیج حقوق دانان در این طرح، به بحث و گفتگو پرداختند.

دکتر صاحبکار در این دیدار، ضمن تبیین اهمیت این طرح و آثار آن در ایجاد تحول و تعالی در دستگاه قضا، نقش آفرینی سازمان بسیج حقوق دانان و گروه های جهادی بسیج در کمک به تحقق اهداف این طرح، را خواستار شدند.

 دکتر انبارکی نیز ضمن اعلام آمادگی بسیج حقوق دانان برای کمک به اجرای طرح تحول و اعتلای دستگاه قضا،  از تدوین سند تحول سازمان بسیج حقوق دانان مبتنی بر اهداف طرح تحول قضایی، خبر دادند.

در پایان مقرر شد برای افزایش تعامل و همکاری دو مجموعه، جلسات تخصصی با حضور مسئولین و کارشناسان ذی ربط، برگزار گردد.

 

Image
انبارکی بسیج حقوق دانان

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.