شناسه : 25797
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
انبارکی - بسیج حقوق دانان
در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانها و جلب مساعدت های لازم برای آزادی زندانیان

بازدید رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور از زندان مرکزی زنجان

این بازدید با انگیزه دستیابی به اهداف کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان و جلب مساعدت های لازم برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد انجام شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ دکتر انبارکی در جریان دیدار از زندان مرکزی استان زنجان که در روز چهارشنبه مورخ 99/11/01 انجام شد افزود : اولویت برنامه های سازمان بسیج حقوق دانان کشور، کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد بوده و در استان زنجان نیز با همکاری مشترک در روز های آتی شاهد آزادی جمعی از زندانیان استان خواهیم بود .

در حاشیه این بازدید جوادی مدیر کل زندانهای استان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام اله مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از وضعیت جمعیت کیفری زندانهای استان در بخش جرائم مالی و غیر عمد را ارائه و همراهی سازمان بسیج حقوق دانان را در ارائه خدمات مشاوره حقوقی به زندانیان به صورت مستمر و به ویژه کمک در جلب حمایت های خیرین برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد استان را خواستار شد.

Video file

در ادامه انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور ضمن ابراز خرسندی از اهتمام ویژه ادارۀ کل زندانهای استان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی گفت : از ابتدای سال جاری با ابلاغ رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) سازمان بسیج حقوق دانان موظف به کمک های مؤمنانه گردید که پیرو این دستور این سازمان در کنار انجام این کمک ها اقدام به راه اندازی پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده و الحمد الله از ابتدای سال تاکنون موفقیت های زیادی در این خصوص حاصل شده است .

لازم به توضیح است در این بازدید مسئول سازمان بسیج حقوق دانان از اماکن مختلف زندان مرکزی زنجان به ویژه اماکن فرهنگی ، آموزشی و تربیتی زندان بازدید وبا  زندانیان جرائم غیر عمد و مالی استان به صورت چهره به چهره دیدار نمود .

Image
انبارکی بسیج حقوق دانان

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.