شناسه : 25657
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تبیین وظایف سازمان بسیج حقوقدانان افزودند: بسیج حقوقدانان باید با تحلیل صحیح ابعاد مختلف مسائل جاری را از منظر حقوقی برای جامعه تبدیل نماید.

وی گفت: در بیانیه ها کار بسیج حقوقدانان فقط محکوم کردن نیست و باید تحلیل ارائه دهد کار بسیج حقوقدانان خدمت حقوقی، تبیین مواضع حقوقی و دعاوی حقوقی در دفاع از اسلام و مملکت اسلامی و حقوق ملت است.

ایشان اضافه کرده اند:وظیفه اصلی بسیج حقوقدانان کادرسازی حقوقی برای نظام اسلامی در سطوح مختلف می باشد شما وکیل باورها و ارزش ها و وکیل امامت امت هستید برای دعاوی حقوقی باید با قسمت حقوق بشر قوه قضاییه همکاری داشته باشید و کمک آنها باشید.

در این دیدار آقای دکتر سهراب انبارکی مسئول بسیج حقوقدانان کشور گزارشی از عملکرد سازمان در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه  از جمله آزادسازی ۱۰۹۲ نفر را ارائه نمودند.

ایشان تصریح داشتند ما دنبال ایجاد حقوقی یاران انقلابی برای هر محله هستیم تا باعث عدم تشکیل و ورود پرونده به محاکم قضایی باشیم و در این جهت کمکی به قوه قضاییه داشته باشیم

مسئول بسیج حقوقدانان کشور گفت: در این مرحله فقط آزادسازی زندانیان مدنظر نیست بلکه باز اجتماعی شدن آنها و کمک به معیشت آنان بعد از آزادسازی را دنبال خواهیم کرد

کعبی

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.