شناسه : 25442
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

دادستان کل کشور در پی ترور شهید فخری زاده:

اقدام وحشیانه تروریست ها ناشی از درماندگی استکبار جهانی است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ؛ دادستان کل کشور گفت: اقدام وحشیانه تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی در شهادت دکتر فخری زاده ناشی از اوج استیصال و درماندگی آنان از رشد و پیشرفت علمی و سرافزاری و استقلال ملت ایران در عرصه های هسته ای و دفاعی کشور است.

به گزارش ایرنا از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز شنبه در پی ترور دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که منجر به شهادت وی شد، در پیامی، شهادت وی را تسلیت گفت.

در متن پیام دادستان کل کشور آمده است: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

وی اظهار داشت: متاسفانه با خبر شدیم که بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بزدلانه، یکی از عزیزان و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

منتظری افزود: شهید عزیز دکتر محسن فخری‌زاده که سال های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود همچون خاری در چشم استکبار جهانی و استخوانی در گلوی صهیونیسم خونخوار بود. قطعا ملت شهید پرور ایران از خون پاک این شهید نخواهد گذاشت و انتقام خون وی را از قاتلان و آمران و حامیان او خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این جنایتکاران در رسیدن به اهداف پلید خود که همان وابستگی و تسلیم ملت بزرگ ایران است موفق باشند.

دادستان کل کشور گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت، شهادت این دانشمند صنعت دفاعی کشور را به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان و علاقه‌مندان به آن عزیز صبر مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر روز گذشته - هفتم آذر ماه - در جریان یک حمله تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

ایرنا

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.