شناسه : 25426
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

دیدار معاون قضایی دادستان کشور و فرمانده بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با خانواده معزز شهید محمد محمدی

در چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تاریخ ۹۹/۰۹/۰۵، معاون محترم قضایی دادستان کشور و فرمانده بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با خانواده معزز شهید محمد محمدی، شهید امر به معروف و نهی از منکر دیدار و یاد و خاطره آن شهید عزیز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان در چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تاریخ ۹۹/۰۹/۰۵، معاون محترم قضایی دادستان کشور و فرمانده بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با خانواده معزز شهید محمد محمدی، شهید امر به معروف و نهی از منکر دیدار و یاد و خاطره آن شهید عزیز را گرامی داشتند.
در این دیدار، آقای عمرانی ضمن تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد شهدا، عمل به سیره شهیدان و ادامه دادن راه شهدا را به عنوان راهکار اصلی برون رفت از چالش ها و مشکلات جامعه برشمردند.
ایشان همچنین بیان داشتند،  عامل اصلی استمرار انقلاب اسلامی و حفظ نظام، خون مطهر شهدای عظیم الشأن نظام و ایستادگی و پایداری خانواده های معظم شهدا است.
وی افزود، با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب و نظام از گزند توطئه های دشمنان در امان خواهد ماند.
در پایان، مادر گرامی شهید محمدی نیز ضمن تشکر از حضور معاون محترم قضایی دادستان کل کشور، حفظ خون شهدا و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همه آحاد جامعه دانستند.

خح

 

ج

 

خ

 

ن

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.