شناسه : 25065
نویسنده : بسیج حقوق دانان
عکس

نشست حقوقی سیاسی بسیج حقوق دانان استان گیلان برگزار شد

نشست حقوقی سیاسی بسیج حقوق دانان استان گیلان با محوریت محکومیت عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم غاصب صهیونیستی از سوی برخی از کشورهای منطقه در رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان نشست حقوقی سیاسی بسیج حقوق دانان استان گیلان با محوریت محکومیت عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم غاصب صهیونیستی از سوی برخی از کشورهای منطقه ، با سخنرانی دکتر نباتی ریاست محترم سازمان بسیج حقوق دانان و وکلاء استان گیلان ، حجت الاسلام و المسلمین کاشانی معاونت فرهنگی دادگستری کل استان و با حضور جمعی از اساتید نخبه دانشگاه و وکلاء بسیجی در رشت برگزار شد.

دکتر نباتی ریاست محترم سازمان بسیج حقوق دانان و وکلاء استان گیلان ضمن خوشامدگویی به اساتید حقوق دان و وکلای بسیجی، به تغییر و تحولات رویکرد دیپلماتیک برخی از کشورهای عربی منطقه با رژیم اشغالگر قدس و اهمیت مقابله با این رویکرد با توجه به ظرفیت عظیم بسیج حقوق دانان پرداخت.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین کاشانی از قضات محترم از معاونت فرهنگی دادگستری کل استان گیلان ضمن ارائه مطالبی چند در خصوص آسیب های حقوقی قضایی روز جامعه به بیان مطالبی چند در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند.

در پایان جلسه نیز بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان و وکلاء استان گیلان در خصوص محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک بحرین و رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.