شناسه : 12899
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
طی چهار حکم جداگانه توسط رئیس سازمان زندان‌ها صورت گرفت؛

انتصاب مدیران کل زندان‌های استان‌های مازندران و لرستان و سرپرستان زندان‌های استان‌های هرمزگان و ایلام

رئیس سازمان زندان‌ها با صدور چهار حکم جداگانه مدیران کل زندان‌های استان مازندران و لرستان و سرپرستان زندان‌های دو استان هرمزگان و ایلام را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان به نقل از میزان، رئیس سازمان زندان‌ها با صدور چهار حکم جداگانه دو مدیرکل و دو سرپرست را در چهار استان کشور منصوب کرد.

بر اساس احکام صادر شده علی استادی به عنوان مدیرکل زندان‌های استان مازندران به جای غفاریان مدیرکل زندان‌های استان مازندران که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، منصوب شد.

استادی پیش از این مدیرکل استان هرمزگان بود که با انتقال وی، رئیس سازمان زندان ها، رضا مقبلی را به عنوان سرپرست زندان‌های استان هرمزگان منصوب کرد.
 

کشوری نیز به عنوان مدیر کل زندان‌های استان لرستان منصوب شد که پیش از این مدیرکل زندان‌های ایلام بود و با حکم رئیس سازمان زندان‌ها تا تعیین مدیرکل جدید، مهدی زاده به عنوان سرپرست زندان‌های ایلام منصوب شد.

در احکام مدیران کل بر توسعه اقدامات اصلاحی و تربیتی برای زندانیان با فراهم کردن بستر‌های لازم در زندان‌ها و توجه به مراقبت‌های بعد از خروج و توسعه استاندار‌های لازم در مراکز تامینی و تربیتی و تلاش برای توانمند سازی زندانیان برای بازگشت سالم به جامعه بر اساس رهنمود‌های دین مبین اسلام و با مدیریت جهادی تاکید شده است.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.