شناسه : 12893
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

آموزش ۵۶۰ قاضی برای شعب ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز

مدیر کل دفتر نمایندگی قوه قضاییه مستقر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا از آموزش ۵۶۰ قاضی دارای ابلاغ ویژه پیرو اختصاص شعب ویژه جهت رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان به نقل از میزان، جواد رحیمی مدیر کل دفتر نمایندگی قوه قضاییه مستقر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آموزش ۵۶۰ قاضی دارای ابلاغ ویژه پیرو اختصاص شعب ویژه جهت رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، برگزاری دوره‌های متمرکز استانی به همت مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره‌های سال ۹۸ خبر داد.

مدیر کل دفتر نمایندگی قوه قضاییه مستقر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: پیرو ابلاغ ویژه رییس قوه قضاییه مبنی بر اختصاص شعب ویژه جهت رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز و با همکاری معاونت منابع انسانی قوه قضاییه تاکنون حدود ۶ پودمان آموزشی برگزار شده است که بواسطه آن ۵۶۰ قاضی دارای ابلاغ ویژه آموزش دیده اند و قرار است در سال ۹۸ به شرط تخصیص بودجه دو دوره دیگر نیز برگزار گردد.

مدیر کل دفتر نمایندگی قوه قضاییه اظهار کرد: ضرورت برگزاری این دوره‌های تخصصی با استفاده از اساتید مجرب در جهت برقراری روند یکسان رسیدگی‌ها و اتقان آراصورت گرفته است.

رحیمی گفت: همچنان برای انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مابین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایندگی قوه قضاییه مستقر در ستاد و مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام آمادگی داریم که با همکاری و حمایت حجت الاسلام والمسلمین امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه دوره‌ها را بصورت استانی نیز برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: این تمایل به همکاری سه جانبه مابین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایندگی قوه قضاییه مستقر در ستاد و مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه بوجود آمده است که دوره تخصصی ویژه قضات برگزار می‌گردد و به تبع آن قضات هم خیلی استقبال کردند. قضات با همفکری مشاوران و اساتید ویژه، قوانین روز را بررسی نموده و به رسیدگی پرونده‌های حوزه قاچاق کالا و ارز می‌پردازند.

مدیر کل دفتر نمایندگی قوه قضاییه مستقر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پایان سخنان خود عنوان کرد: بازخورد‌های دوره‌های قبلی و گزارشات واصله از آراء استان‌ها، نشان دهنده تغییر و اصلاح رویه‌ها در روند رسیدگی می‌باشد. از نهایت همراهی حجت الاسلام والمسلمین امینی ممنویم و امیدواریم با وجود مضیقه‌های بسیار، در خصوص برگزاری دو دوره دیگر برنامه ریزی مدونی صورت گیرد و با ادامه همکاری نتایج ملموس‌تری کسب نماییم و به سمت آموزش‌های استانی هم پیش رویم و با بروز شدن قوانین نهایت بهره‌مندی را کسب نماییم.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.