شناسه : 12838
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه انجام شد

آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع قضایی اصفهان

عملیات اجرایی پروژه بزرگ مجتمع قضایی اصفهان با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان به نقل از میزان؛ عملیات اجرایی  پروژه مجتمع قضایی اصفهان با حضور محمدحسین فروزان مهر معاون مالی قوه قضاییه آغاز بکار کرد.

فروزان مهر در بازدید از مجتمع گفت: قوه قضاییه در دوره جدید وارد مرحله تازه‌ای شده و سند بالادستی ما سند تحول قوه قضاییه است که به تأیید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته و از سوی وی ابلاغ شده و متناسب با آن سیاست‌ها، برنامه ریزی انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های این سند تأمین زیرساخت‌های امر قضا است که عمدتاً مربوط به تأمین فضا‌های فیزیکی مورد نیاز است که بیشتر اعتبارات آن دولتی است و با توجه به وضعیت ویژه اقتصادی که امروز با آن روبه رو هستیم، شرایط سختی پیش روی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و حتی نظام پیمانکاری قرار گرفته است.

فروزان مهر خاطرنشان ساخت: البته ما پیش از این و در زمان جنگ تحمیلی با شرایط سخت تری مواجه بودیم که با همراهی و همدلی همه مردم و نهاد‌ها این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با اشاره به پیش بینی مدت زمان سه ساله برای اجرای این پروژه تصریح کرد: امروز نیز با وجود این شرایط در صورت تأمین منابع مالی، معاونت مالی قوه قضاییه و پیمانکار این آمادگی را دارند تا این پروژه را ظرف مدت زمان کمتری به پایان برسانند.

وی تأکید کرد: استان اصفهان در اولویت تأمین فضا‌های فیزیکی است و ما پیگیری هایمان را در مرکز خواهیم داشت و این پروژه یکی از اولویت‌های ما در قوه قضاییه خواهد بود.

گفتنی است پیش از این بازدید معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با حضور در شهرستان خمینی شهر ساختمان جدید دادگستری این شهرستان را افتتاح و ضمن ابراز خرسندی، فراهم آوردن فضای فیزیکی در خور شأن ارباب رجوع و نیز همکاران قضایی و اداری را یکی از اولویت‌های اصلی معاونت مالی قوه قضاییه اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.