شناسه : 12138
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج حقوق دانان به رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان

مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و برادر معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان با انتشار پیامی درگذشت همسر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را تسلیت گفت.

متن پیام مسئول سازمان بسیج حقوق دانان برای درگذشت همسر محترم دکتر جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر جمال انصاری رئیس محترم سازمان تعزیرات حکومتی

خبر درگذشت همسر مکرمه جنابعالی موجب تاثر و تالم خاطر گردید. مصیبت وارده را به حضرتعالی و خانواده‌های عزار تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در پیامی دیگر درگذشت برادر دکتر محمدحسن صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر محمدحسن صادقی مقدم معاون محترم اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان 

خبر درگذشت برادر گرامی‌تان موجب تاثر و تالم خاطر گردید. مصیبت وارده را به حضرتعالی و خانواده‌های عزادار تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.