شناسه : 11933
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

ایجاد منطقه آزاد انسانی- مذهبی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: ایجاد این منطقه از نظر اقتصادی و سیاسی به نفع ایران است/ مشکلات سیاسی مهاجرین می تواند با نگاه رأفت آمیز قوه قضاییه حل شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان و به نقل از شفقنا،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ایجاد منطقه آزاد سیاسی و مذهبی را از لحاظ اقتصادی و سیاسی به نفع ایران دانست و گفت: همه کسانی که عاشق ایران هستند و قلبشان برای ایران آباد می‌تپد ممکن است ایراد و اشکالاتی به اصل نظام داشته باشند، اما وطنشان را دوست دارند لذا باید بتوانند وارد ایران شوند.

اصغر مسعودی در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در رابطه با لزوم ایجاد منطقه آزاد انسانی و مذهبی اظهار کرد: من آرزو می‌کنم دنیا و کشور ما به گونه ای باشد که همه ایرانیانی که عاشق ایران و وطنشان هستند بدون هیچ محدودیتی بتوانند به همه جای ایران سفر کنند.

بسیاری از مهاجرین سیاسی وطنشان را دوست دارند 

او بیان کرد: ممکن است عده ای از مهاجرین، مشکلات سیاسی و قضایی داشته باشند، اما روح حاکم بر قوانین اسلامی و مردم، رحمت گونه و محبت آمیز است و برخوردهای اسلامی هم بر اساس محبت شکل می‌گیرد. همه کسانی که عاشق ایران هستند و قلبشان برای ایرانی آباد می‌تپد ممکن است ایراد و اشکالاتی به اصل نظام داشته باشند، اما وطنشان را دوست دارند لذا باید بتوانند وارد ایران شوند.

اگر خانواده های این افراد در داخل ایران باشند باید شرایط برای حضور آنها در کشور فراهم شود

نماینده مردم نیریز و استهبان ادامه داد: اگر خانواده های این افراد در داخل ایران باشند باید شرایط برای حضور آنها در کشور فراهم شود. به جای اینکه در کشورهای همجوار خانواده هایشان را ملاقات کنند شرایطی فراهم کنیم که این ملاقات در داخل کشور انجام شود.

مشکلات مهاجرین سیاسی می تواند با نگاه رأفت آمیز قوه قضاییه حل شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص مهاجرینی که مشکلات سیاسی و قضایی دارند، گفت: مشکلات این افراد می تواند با نگاه رأفت آمیز قوه قضاییه حل شود و ما فراتر از منطقه خاص انسانی می‌توانیم به این پیشنهاد بپردازیم.

ایجاد منطقه آزاد انسانی- مذهبی از نظر اقتصادی و سیاسی به نفع ایران است

مسعودی در پایان خاطرنشان کرد: بعضاً خانواده ها برای رفتن به خارج از کشور با مشکلات مالی و مسایل سیاسی مواجه می شوند و بخش زیادی از ارز کشور هم به خارج منتقل می شود؛ لذا ایجاد این منطقه از نظر اقتصادی و سیاسی به نفع ایران است.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.