شناسه : 11797
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
رئیس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تشریح اهداف سفر به استان مرکزی/ بررسی مشکلات زیست محیطى و کارگرى استان

حجت الاسلام رئیسی اهداف سفرش به استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: این استان، استان کار و تلاش و فعالیت است و یکى از قطب‌هاى مهم صنعتى کشور است و مردان و زنان سختکوشى دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران پاسخ به این سئوال که هدف و برنامه وى براى سفر به استان مرکزى چیست اظهار کرد: این استان، استان کار و تلاش و فعالیت است و یکى از قطب‌هاى مهم صنعتى کشور است و مردان و زنان سختکوشى دارد.

وی افزود: وظیفه ما اولا سر زدن به همکاران عزیزمان در استان مرکزى و همکاران قضایى خودمان است و دوما بررسى مشکلات دستگاه قضایى در استان مرکزى و دیدار با مردم عزیز، خانواده معظم شهدا، نخبگان استان و مطلع شدن از نگاه‌ها و دیدگاه‌هاى بلند آن‌ها است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: شرکت در شوراى ادارى و اقتصاد مقاومتى استان و سخن گفتن و سخن شنیدن از لسان مدیران پرتلاش و مشکلاتى از جمله مشکلات زیست محیطى و کارگرى و مسائل دیگرى که استان مرکزى با آن مواجه است، نیز از دیگر اهداف این سفر است.

حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: به برکت حضور مردم، وجود نخبگان و خانواده شهدا در این استان گام‌هاى بلندى برداشته شده؛ اما مواجه با مشکلاتى هم هست که ان‌شاءالله با حضور نماینده مقام معظم رهبرى در استان آیت الله درى نجف آبادى، استاندار و مسئولین محلى مسائل استان را مرور کنیم که وظیفه ما هم در پیگیرى مسائل استان بیشتر روشن شود.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.