شناسه : 11594
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی مطرح کرد

پرهیز قضات و کارمندان از هر گونه سیاست‌زدگی و دنیاطلبی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، قضات و کارمندان این دستگاه را به پرهیز از هرگونه سیاست‌زدگی و دنیاطلبی دعوت کرد و گفت: سینه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح صندوق اسرار تشکیلات باید باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان به نقل از فارس؛ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در همایش مسؤولان و کارشناسان حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح، مخدوش کردن چهره اسلام ناب را از برنامه‌های دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن در سوریه و عراق نیرویی تحت عنوان حکومت اسلامی شام و عراق را مستقر کرد و ابوبکر بغدادی را نیز به عنوان خلیفه مسلمانان معرفی نمود.

وی خاطرنشان کرد: داعشی‌ها بیشتر خاک سوریه و عراق را اشغال کردند و به سمت مرزهای کشورمان نیز پیش رفتند ولی در همان ابتدا ارتش، آتش سنگینی بر سر آنها ریخت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: هدف دشمن از تشکیل این حکومت دست نشانده، به غیر از کشتار شیعه، تخریب بقاع متبرک و تجزیه کشورهای منطقه، هیچ چیز دیگری نبود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به نقش بشار اسد و جبهه مقاومت در شکست داعش در سوریه و عراق یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با بشار اسد داشتند او را قهرمان جهان عرب خطاب فرمودند.

وی افرود: با برنامه‌ریزی‌ها و همچنین اعلام جهاد توسط آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان در عراق همچنین حمایت‌ها و هدایت‌های نظامی جمهوری اسلامی، کار داعش به‌رغم تحرکاتش در افغانستان و کشورهای دیگر تمام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با تأکید بر اینکه همگان موظف به استقامت هستیم، گفت: قرآن امر فرموده در راهی که قرار گرفتید، صبر و استقاومت پیشه کنید، به همین علت از خداوند، راه مستقیم و استقامت را طلب می‌کنیم.

وی گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب وعده نابودی رژیم صهیونیستی در چند دهه آینده را می‌دهند، ثمره این استقامت است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در بخش دیگری از سخنان خود، وظیفه کارشناسان حفاظت و اطلاعات را مهم، دشوار و حساس توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تأکید کرد: کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح با شناخت دقیق از وظایف خود، مسؤولیتی که دارند را جدی گرفته و مراقب باشند که مسائل انحرافی آنها را از مسیر اصلی وظایفشان خارج نکند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، پرهیز از هر گونه سیاست زدگی و دنیاطلبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سینه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح صندوق اسرار تشکیلات باید باشد و همواره همکاری و تعامل خوب و سازنده‌ای با مسؤولان ارشد داشته باشند.

حسین صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم نیز در این همایش گفت: دشمنان نظام اسلامی درصدد تخریب نیروهای خدمتگزار و لایق هستند، از این رو بیش از دیگران نیاز به حمایت و صیانت دارند.

به گزارش فارس، دهمین همایش مسؤولان و کارشناسان حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با هدف تبیین نقش و جایگاه حفاظت و اطلاعات در صیانت از کارکنان و ارتقای سلامت قضایی و اداری صبح دیروز در قم آغاز شد و عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد. برگزاری کارگاه آموزشی و تجلیل از کارشناسان نمونه از برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.