شناسه : 11557
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

مسابقه طراحی لوگو برای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

با توجه به تغییر عنوان مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه این مرکز مسابقه طراحی لوگو برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نظر دارد لوگوی رسمی خود را به دلیل تغییر نام این مرکز تغییر دهد. به همین مناسبت، مسابقه‌ای در سراسر کشور برگزار می شود و از عموم هنرمندان و طراحان گرامی دعوت به عمل می آید که جهت ارسال طرح های پیشنهادی خود به نشانی اینترنتی www.23055.ir مراجعه نمایند.

همچنین این مرکز در نظر دارد از همه وکلا، کارشناسان رسمی و کارآموزان محترم خود در سراسر کشور که تمایل به همکاری افتخاری با این مرکز را دارند دعوت به عمل آورد تا زمینه اداره امور مرکز توسط خود اعضای مرکز را فراهم آورد.

تمامی وکلا، کارشناسان رسمی و کارآموزان محترم می‌توانند با مراجعه به وب سایت مرکز (http://23055.ir) و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را جهت همکاری با هریک از بخشهای مرکز در سطح ملی یا استانی و با مشخص کردن اولویتهای همکاری اعلام کنند.

بر اساس آیین نامه اسفند ۹۷ ابلاغی آیت الله آملی لاریجانی، نام این مرکز از مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه به مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.