شناسه : 11542
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

سخنگوی قوه قضاییه: اسم نزار زاکا در لیست عفو یا تخفیف مجازات محکومان قرار نداشته است

اسماعیلی در پاسخ به خبر و شایعه وجود اسم نزار زاکا در لیست عفو و تخفیف مجازات عید فطر، گفت: اسم محکوم مورد اشاره در لیست ارائه شده از سوی رئیس قوه قضاییه برای اعطای عفو یا تخفیف مجازات نبوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ در پی انتشار خبر موافقت رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان که از سوی رئیس قوه قضاییه صورت گرفته بود، برخی کانال‌ها و سایت‌های خبری، ادعایی مبنی بر اینکه اسم نزار زاکا (محکوم امنیتی لبنانی-آمریکایی) نیز در این لیست قرار داشته، منتشر کردند.

در همین رابطه غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در گفت و گو با خبرگزاری میزان درباره خبر و شایعه وجود اسم نزار زاکا در لیست عفو و تخفیف مجازات عید فطر، گفت: اسم محکوم مورد اشاره در لیست ارائه شده از سوی رئیس قوه قضاییه برای اعطای عفو یا تخفیف مجازات نبوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: شخص محکوم و رئیس جمهوری لبنان با ارسال نامه‌هایی درخواست عفو مشروط را به مقامات قضایی کشورمان ارائه کرده بودند که این درخواست در فرآیند قضایی قرار گرفته است و در صورت اتخاذ هرگونه تصمیمی از سوی دستگاه قضا، فرآیند قضایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.