شناسه : 11401
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
معاون دادستان اهواز به میزان خبرداد

ورود مدعی العموم به نصب تبلیغات غیرقانونی بر دیوار‌های شهر/ قطع خطوط تلفن مورد استفاده با اعلام شهرداری

با توجه به کثرت نصب تبلیغات غیرقانونی بر دیوار‌های شهر مدعی العموم در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از خسارت به اموال دولتی به این موضوع ورود کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان؛پورسلیمی معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزانبا اشاره به کثرت نصب تبلیغات غیرقانونی بر دیوار‌های شهر از ورود مدعی العموم در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از خسارت به اموال دولتی خبرداد.

وی گفت: با توجه به ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای برروی دیوار‌های شهر ممنوع اعلام شده، مگر در محل‌هایی که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین می‌کند.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان خوزستان در ادامه عنوان کرد: در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی به شهرداری اهواز دستور داده شده تا در ابتدا متصدی آگهی از طریق شماره تلفن یا ادرس اعلام شده در آگهی، به شهرداری دعوت و نسبت به جمع آوری تبلیغات نصب شده به وی اخطار و ابلاغ شود.

این مقام قضایی اضافه کرد: در صورت تجری و تکرار علاوه بر مطالبه جبران خسارت از مراجع قضایی، با اعلام شهرداری نسبت به قطع خطوط تلفن مورد استفاده اقدام خواهد شد و وصل مجدد تلفن منوط به اجرای کامل اخطاریه ابلاغ شده و با اعلام شهرداری خواهد بود. انتهای پیام /

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.