شناسه : 11275
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
رئیس کل دادگستری گلستان:

تثبیت اشتغال ۸۵۰ نفر از کارگران یکی از بزرگترین زنجیره‌های تولید طیور / رونق ۲۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و جلوگیری از بیکار شدن ۳۵۰ کارگر در سال گذشته

هاشمیان از تثبیت اشتغال ۸۵۰ کارگر خبر داد و گفت: با اجرای مصوبات جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، این زنجیره تولید که شامل کارخانه خوراک طیور، کشتارگاه و مرغ مادر است به تولید ادامه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تثبیت اشتغال ۸۵۰ کارگر خبر داد و بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور بانک‌های عامل، صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان مشکلات یکی از بزرگترین زنجیره‌های تولید طیور بررسی و مصوباتی برای کمک به ادامه تولید این زنجیره‌ی تولید طیور تصویب شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با اجرای مصوبات جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، این زنجیره تولید که شامل کارخانه خوراک طیور، کشتارگاه و مرغ مادر است به تولید ادامه می‌دهد و از بیکار شدن ۸۵۰ کارگر این مجموعه تولیدی جلوگیری می‌شود. وی در ادامه اذعان کرد: سال گذشته هم با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی ۲۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان رونق گرفتند و از بیکار شدن ۳۵۰ کارگر جلوگیری شد. رئیس کل دادگستری گلستان، نداشتن مدیریت علمی تولید کنندگان، دریافت سود‌های غیرمتعارف بانک‌ها و کارشکنی کارشناسان بدنه دستگاه‌های اجرایی متولی را مهم‌ترین موانع رونق تولید در استان برشمرد و اظهار کرد: سال گذشته با تعدادی از بانک‌هایی که بر خلاف دستورالعمل‌های بانک مرکزی سو‌های نامتعارف دریافت می‌کنند و دستگاه‌های متخلف که در مسیر تولید دست اندازی می‌کنند برخورد کردیم.

 

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.