شناسه : 11258
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
لطفی:

بازنشستگی و بیمه فاقد قانونی جامع است

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بازنشستگی و بیمه فاقد قانونی جامع است،گفت: قانون بیمه شفاف، جامع و کامل نیست زیرا بیمه شدگان هیچ اطلاعی ندارد که بر چه اساسی در حال پرداخت حق عضویت هستند.

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان حسن لطفی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت پوشش خدمات بیمه ای در کشور،گفت:نبود قانون جامع در بیمه ها بر عدم شفافیت بیمه دامن زده است و این در حالی است که عدم شفافیت  در پرداختی بیمه شدگان موجب شده است که فضا برای سوء استفاده برخی بیمه ها هموار شود.

 بیمه ها  نیازمند ترسیم یک قانون  واحد و روشن هستند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بطور واقع بینانه خواهان رشد صنعت در کشور هستیم می بایست یک قانون واحد و روشن داشته باشیم تصریح کرد: اگر بطور واقع بینانه وضعیت بیمه ها  را در کشور را رصد کنیم ، پرواضح است که هرکدام از بیمه راهکار و روش های خود را برای خدمات رسانی دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه قانون جامع و روشن برای خدمات رسانی  به بیمه ها وجود ندارد و از همین رو تنها یک راهکار برای ساماندهی بیمه ها در کشور وجود دارد که بیمه ها تنها از یک قانون تبعیت کنند.

پراکندگی قوانین در حوزه بیمه مانع ارائه خدمات  کارآمد بیمه ای

لطفی افزود: پراکندگی قوانین در حوزه بیمه مانع ارائه خدمات  کارآمد بیمه ای است و این امر موجب شده است که شرکت های بیمه از این موضوع سوءاستفاده کنند.

قانون بیمه شفاف، جامع و کامل نیست

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  با بیان اینکه  بازنشستگی و بیمه فاقد قانونی جامع است یادآورشد: قانون بیمه شفاف، جامع و  کامل نیست زیرا فرد بیمه شونده هیچ اطلاعی ندارد که بر چه اساسی در حال پرداخت حق عضویت است.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.