شناسه : 11248
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس

تدوین لوایح قضایی به نفع مردم و جلب کننده اطمینان آنها خواهد بود

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: لوایح را با استفاده از ظرفیت پژوهشگران، اساتید مرکز پژوهش‌های مجلس و مراکز تحقیقاتی خود به گونه‌ای تدوین می کنیم که به نفع مردم بوده و اطمینان آنها را جلب کند.

 

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان به نقل از گروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضاییه در نشستی که به میزبانی قوه قضاییه و با حضور رئیس مجلس و نمایندگان مجلس برگزار شد، با بیان اینکه تحول در نظام قضایی مورد انتظار رهبری است، گفت: ریاست قوه قضاییه بر همین اساس دستور داد که در دستگاه قضا برنامه تحول راهبردی را پیش بگیریم.

معاون حقوقی قوه قضاییه بر همین اساس تصریح کرد: به نمایندگان مجلس به خصوص کمیسیون قضایی این اطمینان را می‌دهم که لوایح را با استفاده از ظرفیت پژوهشگران، اساتید مرکز پژوهش‌های مجلس و مراکز تحقیقاتی خود به گونه‌ای تدوین می‌کنیم که به نفع مردم بوده و اطمینان آنها را جلب کند.

مصدق در ادامه با بیان اینکه در حوزه تقنین نیاز به برنامه جهادی داریم، عنوان کرد: تاکنون جلسات متعددی با اعضای کمیسیون قضایی مجلس داشته و از نمایندگان که دغدغه حقوقی و احقاق حقوق ملت را دارند تشکر می‌کنم.

معاون حقوقی قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع حق شهروندی و حقوق بشر اظهار نظرهایی از سوی کشورهای دیگر مطرح می شود که در واقع در آنها حق 85 میلیون نفر شهروند ایرانی در مسائل امنیتی نادیده گرفته شده و حق یک نفر را می بینند.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.