شناسه : 11202
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
صباغیان:

کودکان کار در چنگال یک عده سودجو هستند

نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه افرادسود جو و فرصت طلب از عدم اجرایی قانون در زمینه کودکان کار سود اصلی را می برند،گفت: کودکان بى گناه در چنگال یک عده سود جو به اشتغال کاذب مشغول هستند.

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان محمد رضا  صباغیان بافقی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت کودکان کار در حوزه اشتغال،گفت: زمانی که قانون در زمینه برخورد با پدیده کودکان کار به نحو اصولی وشایانی اجرایی نمی‌شود  و با متخلفین برخورد قاطع نمی شود بنابراین مسلم است که کودکان کار در حوزه اشتغال مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

 نماینده مردم  مهریز، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی الزامی است که چتر  حمایتی اش  را بر روی کودکان کار  بازکند و نگذارند ،کودکان بی گناه مورد سو استفاده برخی افراد به اصطلاح مافیا شوند تصریح کرد: با بررسی و تحقیق  می توان به سر رشته های  سوء استفاده  از کودکان کار پی برد و این  افراد  را در  مقابل  قانون محاکمه کرد.

بی تفاوتی به  اشتغال کاذب در حوزه کودکان کار تبعات سنگینی دارد

 وی ادامه داد: بی تفاوتی به  اشتغال کاذب در  حوزه کودکان کار تبعات سنگینی در  حوزه اشتغال دارد بنابراین الزامی است که  هرچه سریعتر  قانون  در زمینه مبارزه با کودکان کار اجرایی شود تا بتوان پدیده کودکان کار    را بطور کامل ریشه کن کرد بنابراین الزامی است که در این  حوزه نظارت جامع مدنظر قرار بگیرد.

افرادسود جو و فرصت لب از عدم اجرایی قانون در زمینه کودکان کار سود اصلی را می برند

 عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس بابیان اینکه  افرادسود جو و فرصت لب از عدم اجرایی قانون در زمینه کودکان کار سود اصلی را می برند یادآورشد: کودکان بى گناه در چنگال یک عده سود جو  به اشتغال کاذب مشغول هست./

پایان پیام

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.