شناسه : 10993
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
اطلاعیه / فوری

راه های ارتباطی رسمی و مورد تایید سازمان بسیج حقوق دانان

به گزارس روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ، سازمان بسیج حقوق دانان کشور اعلام می دارد تنها درگاه های رسمی و ارتباطی سازمان در فضای مجازی آدرس های مندرج در این اطلاعیه و همچنین راه های ارتباطی مندرج در سایت رسمی سازمان می باشد .

به گزارس روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان ،  سازمان بسیج حقوق دانان کشور اعلام می دارد تنها درگاه های رسمی و ارتباطی سازمان در فضای مجازی آدرس های مندرج در این اطلاعیه و همچنین راه های ارتباطی مندرج در سایت رسمی سازمان می باشد . این سازمان هیچگونه سایت، کانال و یا گروه دیگری ،در هیچ یک از فضا های مجازی (از جمله تلگرام ) نداشته و هرگونه سایت، کانال و یا گروهی که مدعی وابستگی به سازمان بسیج حقوق دانان می باشد فاقد اعتبار و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.  خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه سو استفاده از نام و جایگاه سازمان بسیج حقوق دانان توسط افراد فرصت طلب آن مورد را از طریق آی دی سروش سازمان @basijlaw313  و یا ایمیل ما به نشانی basijlaw@outlook.com  و همچنین شماره تلفن 09013581396 اطلاع  دهید و از عضویت در آن  و هرگونه اقدام خواسته شده توسط آن درگاه غیرمعتبر جدا خودداری نمایید. لازم به دکر است هرگونه بی احتیاطی و عدم توجه به راه های ارتباطی صحیح با ما بر عهده ی شخص کاربر می باشد و این سازمان هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

نشانی های رسمی و تایید شده سازمان بسیج حقوق دانان در پیام رسان های ذیل می باشد و هرگونه سایت،کانال و گروه دیگری در هرگونه پیام رسان داخلی و خارجی فاقد اعتبار می باشد  :

 کانال ما در سروش      sapp.ir/basijlaw_ir1397

کانال ما در ایتا          eitaa.com/basijlaw_ir1397     

کانال ما در بله          Ble.im/basijlaw_ir1397  

سایت رسمی سازمان بسیج حقوق دانان :  www.basijlaw.ir

 

روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.