شناسه : 10835
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
در محل سازمان بسیج حقوق دانان

آخرين جلسه سال ۹۷ هیئت انديشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شد.

آخرین جلسه سال 97 هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان با حضور اعضا در محل این سازمان پیرامون چالش ها و راه کار های موجود در مسائل حقوقی و قضایی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ آخرین جلسه سال 97 هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان با حضور اعضا در محل این سازمان  برگزار شد، اعضا ضمن هم اندیشی پیرامون چالش ها و راه کار های موجود در مسائل حقوقی و قضایی کشور بر حضور و استفاده از ظرفیت های این سازمان در دوره ی ریاست جدید قوه قضاییه تأکید کردند. آیت الله کعبی با اشاره به اهمیت حضور سازمان بسیج حقوق دانان در مجامع حقوقی کشور گفت: سازمان بسیج حقوق دانان از ظرفیت های بالایی در حل مسائل و معضلات حقوقی کشور بهره مند است و هرچه سریعتر این ظرفیت‌ها باید جامه عمل بر تن کنند. دكتر بهراميان مسئول سازمان بسيج حقوق دانان نیز ضمن تأکید بر منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب گفت : سازمان بسیج حقوقدانان آمادگی همکاری بیش از پیش با قوه قضاییه را دارد و میتوان با استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان این سازمان ، حقوقدانان تراز انقلاب را شناسایی و جذب سیستم های حقوقی کشور کرد تا روح تازه ای در مسیر گسترش عدالت در کشور دمیده شود، امروز جوانان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب دارا هستند که البته حقوقدان و نخبگان این عرصه همواره یکی از اساسی ترین بخش های این جامعه را در نظام و حکومت انقلاب اسلامی تشکیل داده اند.

این هیئت که متشکل از مسئول سازمان بسیج حقوق دانان ، مسئولین کشوری، قضایی و نخبگان علمی می باشد تا کنون 9 جلسه پیرامون مشکلات حقوقی و چالش ها و راهکار های آن تشکیل داده است.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.