شناسه : 10682
نویسنده : سازمان بسیج حق…
عکس
در نشست علمی بررسی حقوق و اقتصادی پیامدهای قبول الزمات FATF

در دوره کنونی مهمترین نوع استعمار حقوقی و قانونی است

دکتر بهرامیان گفت: پیشنهاد می کنم قرارگاهی در سطح ملی به منظور بررسی وضعیت تحریم ها و کنوانسیون های بین المللی که از تمام مراکز مربوطه نماینده ای هم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، در نشست علمی بررسی حقوقی و اقتصادی پیامدهای قبول الزمات FATA ، که در سالن جلسات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار گردید؛ که در این نشست که با حضور اساتید و دانشجویان و جمعی از سازمان های مردم نهاد، حضور داشتند.

در این جلسه دکتر مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در ابتدای کلام، دهه فجر انقلاب اسلامی که یا حضور دشمن شکن و وحدت آفرینی مردم را به خدمت مقام معظم رهبری تبریک گفتند

ایشان در ابتدا اشاره ای به پیام رهبری در آغاز سال 1397 داشتند و در ادامه گفتند: اگر اقتصاد مقاومتی در یک راهبرد بلند مدت جهت مقاوم سازی اقتصاد و دستیابی به پیشرفت ، تولید ثروت و ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی در برابر تحریم های ناعادلانه است.

وی افزود: غرب طراح اصلی دوره سوم استعمار و متکبر نظم نوین جهانی است، در دوره کنونی مهمترین نوع استعمار حقوقی و قانونی است و استکبار حقد دارد با فشار به کشورهای مورد نظر سیر مضمون شدن آن ها را فراهم کند.

ایشان در پایان افزودند: پیشنهاد می کنم قرارگاهی در سطح ملی به منظور بررسی وضعیت تحریم ها و کنوانسیون های بین المللی که از تمام مراکز مربوطه نماینده ای هم داشته باشد به صورت تخصصی دکترین مورد نظر، در این رابطه را برای 20 سال کشور طراحی کنند. 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.